Subject: Ed: Hoiu vormistamine
From: "Kristiina Prosso" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 12:38:42 +0200

Tere!

Palun registreerida kiri deltas.

Kristiina Prosso

menetlusgrupi juht (tervishoid)

Ida regionaalosakond

+372  5827 4424

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. märts 2024 12:35
Adressaat: Kristiina Prosso <[email-masked]>
Teema: Fwd: Hoiu vormistamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan teile Esteetika ja tantsukooli Tiki-Triki lasteaia Tõrma maja

1. korruse rühma ümbervormistamise teemal. Korra sai seda juba

umbes aasta tagasi arutatud. Seekord oleme veendunud, et vajame

hoiurühma. 2023 sügisest on meil alumine korrus tühi. Lapsed on ainult

üleval. Soovime avada teise rühma hoiuna. Kuna maja on vastavuses

lasteaia pidamise nõuetele, siis on meil vaja ainult Terviseameti 
kooskõlastust

ja laste arvu ( ja töötajate) kinnitamist.

Kas teil on võimalik tulla meie Tõrma majja (Koeravere tee 13) sellel reedel

so 22. märts või järgmisel reedel 29. märts. Mõlemal päeva sobib aeg 
ennelõunat. Merje Poom on siis ise olemas.

Aitäh,

-- 

Lugupidamisega

Merike Rihti Kuuse

OÜ Esteetika ja tantsukool

arendusjuht

-- 

Lugupidamisega

Merike Rihti Kuuse

OÜ Esteetika ja tantsukool

arendusjuht